Křesťanská sportovní organizace
"...Modli se a pracuj! Modli se a sportuj!"
Místo konání | Dům dětí a mládeže, Polná |
Termín od: | 29. 04. 08:15 |
Termín do: | 29. 04. 15:00 |
Druh akce | sportovní akce |
Pořadatel: Orel ústředí Brno
Technické uspořádání: Orel jednota Polná
Kontaktní osoba: br. Bedřich Kopecký, 736 671 217, tu@mpolna.cz
Místo: Dům dětí a mládeže, Polná
Gestor: br. Josef Hampl
Ředitel turnaje: br. Bedřich Kopecký
Hlavní rozhodčí: Mgr Miloš Jelinek
Účastníci
Soutěže se mohou účastnit pouze členové Orla ve smyslu Stanov Orla. (Členství vzniká datem vystavení členského průkazu ústředním sekretariátem Orla). Členství v Orlu se prokazuje platným členským průkazem s fotografií.
POZOR !
V letošním roce se mohou přihlásit orelská družstva, která hrála v kvalifikaci i družstva, která nehrála kvalifikaci.
Složení
-maximální počet členů družstva: 3 hráči + 1 náhradník, u ženských kategorií 2 + 1.
-maximální počet členů doprovodu: 1
Kategorie
Žáci, žákyně |
2002 a mladší |
Junioři, juniorky |
1999 — 2001 |
Muži a ženy |
1998 a starší |
Odeslání návratek do 21. 4. 2017 na adresu:
Bedřich Kopecký, Tyršova 654, 588 13 Polná
Nebo na email : tu@mpolna.cz (v kopii na mozny@orel.cz)
Pravidla
Hraje se podle platných pravidel stolního tenisu a ustanovení tohoto rozpisu.
Podmínky účasti
Hrát mohou pouze členové Orla, kteří jsou ke dni kvalifikačního turnaje registrovaní na ústředí Orla a mohou se prokázat platnou průkazkou člena Orla s fotografií
Soutěžní systém a způsob hry
Protesty
Protesty se podávají pouze písemnou formou se vkladem 500 Kč. Protest podává vedoucí výpravy řediteli turnaje do 10 min. po ukončení utkání nebo zjištění porušení těchto propozic. Konečný verdikt vydá řídící komise turnaje. V případě zamítnutí protestu připadne vklad pořadateli.
Ceny
Družstva, která se umístní na 1. – 3. místě obdrží diplom a cenu
Odpovědnost vedoucího výpravy
Vedoucí výpravy zodpovídá za dodržování propozic soutěže a za chování členů své výpravy během soutěže i mimo soutěž.
Vedoucí výpravy je povinen při prezenci odevzdat řádně vyplněnou soupisku celé výpravy.
Časový pořad
08:15 – 09,00 prezence účastníků
09,00 nástup
09.15 zahájení turnaje
15.00 ukončení turnaje
Další informace a upozornění
Zajištěn bude pouze pitný režim.
Propozice včetně návratky a soupisky ke stažení.
Akce se uskuteční za finanční podpory: